неділя, 21 вересня 2014 р.

Що є, то є))

Що є, то є))

Що є, то є))


Згодна?

Згодна?


Як позбутися від жовтизни на зубах



Будь-яка жінка мріє про чарівну білосніжну усмішку, привертає захоплені погляди співрозмовників. Однак швидкісний ритм життя, порушений режим харчування, шкідливі екологічні фактори, що спадкові ознаки та деякі інші причини сприяють появі на зубній емалі жовтого нальоту, позбутися якого можна діючи одночасно в декількох напрямках.

По-перше, щоб позбутися від жовтизни на зубах, необхідний щоденний догляд за зубами, що включає в себе їх чистку 2 рази в день (вранці після сніданку і на ніч), а також ополіскування порожнини рота після кожного прийому їжі. Крім цього, не рідше ніж раз на 6 місяців слід відвідувати лікаря-стоматолога. Фахівець неодмінно дасть вам всі рекомендації, які дозволять підтримувати зуби в хорошому стані.

По-друге, щоб позбутися від жовтизни на зубах, дотримуйтеся здорового способу життя, зокрема постарайтеся позбутися від такої шкідливої звички, як куріння. Газованим напоям, буквально напханими різними барвниками, і каву краще віддати перевагу мінеральну воду без газу, неміцний чай та ін Введіть в харчовий раціон більше різних молочних продуктів, тверді фрукти і овочі (яблука, морква), а також садові ягоди (суниця, полуниця, малина), поліпшують колір емалі.

Щоб позбутися від жовтизни на зубах, можна звернутися за допомогою в стоматологічний кабінет, де фахівці за допомогою спеціальних щіточок і певних паст знімуть наліт з емалі, однак, при цьому потрібно враховувати її природний колір, т. к. відбілювання зубів - це зовсім інший процес, який передбачає використання хімічних препаратів.

Також існує безліч народних засобів, що дозволяють в домашніх умовах легко позбутися від жовтизни на зубах. Найпопулярнішим з них є лимон. Можна полоскати рот соком лимона або натирати зуби скоринкою даного фрукта.

Не менш поширеним варіантом є щотижнева чистка зубів звичайною харчовою содою. Для цього достатньо намочити у воді зубну щітку, вмочити її в соду і обережно почистити зуби, по можливості не зачіпаючи при цьому ясна.

Відомий рецепт видалення жовтого нальоту за допомогою баклажана, який потрібно нарізати поперечними кільцями, підсмажити до обвугленого стану, а отриманим порошком злегка натирати зуби протягом декількох хвилин, після чого не їсти протягом години.
Як позбутися від жовтизни на зубах


Нерозлучні)

Нерозлучні)
Нерозлучні)
Нерозлучні)
Нерозлучні)
Нерозлучні)
Нерозлучні)


Нахабство? Не, не чув...

Нахабство? Не, не чув...


Аааа яя сядуу в кобриолет, і уедууу куди небудь

Аааа яя сядуу в кобриолет, і уедууу куди небудь


в дитинстві.

в дитинстві.
в дитинстві.
в дитинстві.
в дитинстві.
в дитинстві.


Я не егоїст - я просто вмію жити для себе.


Я не зарозуміла - я просто не вважаю за потрібне посміхатися всім.
Я не зухвалий - я просто не лізу за словом в кишеню.
Я не ревнивий - я просто звик бути єдиним.
Я не егоїст - я просто вмію жити для себе.


Маріо Касас

Маріо Касас
Маріо Касас
Маріо Касас
Маріо Касас
Маріо Касас
Маріо Касас

Немає коментарів:

Дописати коментар