понеділок, 29 вересня 2014 р.

таємницю розкрито.

таємницю розкрито.

таємницю розкрито.


Вухата лапуля

Вухата лапуля
Вухата лапуля


Рвонути б зараз туди.

Рвонути б зараз туди.


-Так, привіт...


- Ти можеш зараз говорити?
- Ні. Я зателефоную тобі сама. Вперше, за багато місяців вона не передзвонила. В цей вечір, ні в наступний... Звичайно, я все зрозумів. Не передзвонював, і не діставав розпитуваннями. Я знав її. Вона вже не піде від нього, і тим більше, не буде йому змінювати.У тебе може бути багато жінок. Але назавжди запам'ятаєш ти тільки одну-двох з них. Тих, які були тобі вірні. Але зрозумієш ти це тільки тоді, коли вони від тебе підуть.Це тільки чоловіки повертаються. Жінки йдуть назавжди.
-Так, привіт...


Я не Егоїстка - я просто вмію жити для себе.


Я не Зарозуміла - я просто не вважаю за потрібне посміхатися всім.
Я не Зухвала - я просто не лізу за словом в кишеню.
Я не Ревнива - я просто звикла бути єдиною.
Я не Ображаюся, я просто міняю думку про людей...
Я не Егоїстка - я просто вмію жити для себе.


5 відновлюють масок, які дають 100% результат



Медова маска
Змішати 1 жовток, чайну ложку меду, чайну ложку касторової олії.

Добре розітри цю суміш нанеси на волосся. Оберни волосся поліетиленом і махровим рушником. Можна залишити маску на 20-40 хвилин, а потім ретельно промити волосся.

Коньячна маска
Для цієї маски треба розтерти 1 жовток в 1 столовій ложці оливкового масла, додати 1 столову ложку горілки або коньяку. Маску нанести на волосся, почекати 30-40 хвилин, а потім обполоснути теплою водою.

Дріжджова маска
Харчові дріжджі треба розвести кефіром (дотримуйся рівні пропорції) до стану рідкої кашки. Втри засіб у волосся. Цю маску можна залишити на 30-40 хвилин, потім змити водою.

Маска від випадіння волосся
Візьми 1 лимон і пляшечку камфорного масла (продається в аптеці). Вичави сік з лимона і змішай з вмістом флакона - можна вважати, що ефективне ліки для волосся готово. Масу потрібно ретельно втерти в коріння волосся. Почекай хвилин 5-10, одягни на голову целофановий пакет і вовняну шапочку, залиш маску до ранку. Варто повторювати дану лікувальну процедуру протягом 2-х тижнів. Потім можна зробити перерву і знову повторити курс.

"Кисла" маска
Потрібно нанести на волосся і шкіру голови кефір, сметану, кисле молоко (не забороняється додати трохи солі). Волосся оберни поліетиленом і махровим рушником, почекай 1-2 години, а потім змий масу.
5 відновлюють масок, які дають 100% результат


Якщо чесно, я просто втомилася...


Я втомилася знаходити людей і втрачати...
Звикати до них... І спостерігати за тим, як вони зникають з мого життя.
Втомилася довіряти, а потім розчаровуватися.
Втомилася говорити правду, коли її не чують.
Я заплуталася, коли її треба говорити, а коли краще промовчати.
Втомилася вимітати з душі осколки своєї дурної нетривкою любові...
Втомилася вже переносити перепади від щасливих істерик до виття в подушку...
Втомилася тонути в сльозах, на кахельній підлозі...
Втомилася ображати улюблених людей, зриватися через дрібниці...
Втомилася харчуватися порожніми надіями.
Втомилася починати все спочатку.
Втомилася від фрази «все буде добре», коли насправді нічого не змінюється.
Втомилася розповідати, як у мене справи... тому що вони краще від цього все одно не стануть.
Втомилася старатися - люди не цінують гарне ставлення. Я не виняток.
Я негодую від хлопчиків ctrl v ctrl c. А сама дівчинка з тим же діагнозом.
У мене теж ті ж дітки, зайчика, пупсики, улюблені. Мої. Як б.
Мене просто переповнюють почуття, емоції, ніжність. Їх треба кудись віддавати, дарувати... Викидати.
І начебто так хочеться вірити, що все по-справжньому... Що начебто все нормально...
І тут ти дивишся в ці нерідні, нехай і красиві очі, ловиш на собі цей щенячий або навпаки раздевающий тебе прямо на ескалаторі погляд, і чесне слово вивертає від цього все навиворіт. Раптово чомусь потрібно дістати з сумочки телефон, дзеркальце - все, що завгодно, лише б звільнити свої пальці з цих нерідних рук. З проханням «проводжати не треба», одягати навушники і йти... Видалятися з його горизонту... Подалі... Від усієї цієї безглуздої історії.
Приходити додому. Включати Контакт... чомусь в надії, що цей самий нерідний або якийсь інший нерідний буде в мережі. Щоб написати, що скучила, щоб чекати, що він напише.
Просто це людська потреба любити і бути коханим. Просто я втомилася розділяти її не з тими.
Просто втомилася від холоду в душі й на термометрі, від голих дерев за вікном і від думок, які, як оголені дроти...
Плюс ця температура ще зовсім не за сценарієм...
В такі моменти хочеться себе приспати.
Втомилася.
Якщо чесно, я просто втомилася...


Для кого-то дві смужки - це жопа, а хтось готовий віддати все, лише б вони були.

Для кого-то дві смужки - це жопа, а хтось готовий віддати все, лише б вони були.
Для кого-то дві смужки - це жопа, а хтось готовий віддати все, лише б вони були.
Для кого-то дві смужки - це жопа, а хтось готовий віддати все, лише б вони були.
Для кого-то дві смужки - це жопа, а хтось готовий віддати все, лише б вони були.
Для кого-то дві смужки - це жопа, а хтось готовий віддати все, лише б вони були.
Для кого-то дві смужки - це жопа, а хтось готовий віддати все, лише б вони були.

Немає коментарів:

Дописати коментар